Subject: RE: Eelteade ehitustööde alustamise kohta
From: "Madis Saadik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Karl Kohler" <[email-masked]>, "Ergo Paas" <[email-masked]>, "Rapla3" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 10:19:39 +0300

Tere

Manuses parandatud teavitus. Tööde lõppkuupäev oli ekslikult valeks
jäänud.

Lugupidamisega

Madis Saadik

Projektijuht

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

T +372 57808628 / M +372 650 1000

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee

From: Karl Kohler <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 10:18 AM
To: Madis Saadik <[email-masked]>
Subject: FW: Eelteade ehitustööde alustamise kohta

Karl Kohler

Töödejuhataja

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

T +372 5323 1626 / M +372 650 1000

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee

From: Karl Kohler
Sent: Monday, September 30, 2024 4:40 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Eelteade ehitustööde alustamise kohta

Tere,

Seoses algavate ehitustöödega teavitab Tariston AS Teid, kui Raplamaa
riigiteede haldajat töödega alustamisest. Ehitustööde eelteade on manuses.

Parimat

Karl Kohler

Töödejuhataja

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

T +372 5323 1626 / M +372 650 1000

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.